Angel
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 11:37, 09 Mar 2006 Temat postu: zasady na tym forum |
|
|
Witam. Chciałbym przedstawić wam zasady jakie obowiązują na tym forum. wymienie je w punktach:
1. Jest dwóch Administratorów/Webmasterów - oni zajmują się wszystkim na stronie i forum.
2. Jest 2 Moderatorów - będą oni opiekować się forum. Mają prawo edytować i kasować posty, zamykać tematy oraz dawać ostrzeżenia użytkownikom.
3. Zarejestrowani - osoby, które się zarejestrowały na forum. Mogą pisać posty, zakładać tematy, tworzyć ankiety, głosować w ankietach, dodawać załączniki do postów, ściągać załączniki.
4. Goście - osoby, które się jeszcze nie zarejestrowały na forum. Nie mogą zakładać tematów, pisać postów, głosować w ankietach ani ściągać załączników, mogą tylko przeglądać tematy.
Obowiązki
1. Zakaz wyzywania osób, przeklinania.
2. Informuj moderatorów, oraz admina o przekroczeniu regulaminu.
3. Nie komentuj głupich postów, które nie mają żadego związku z tematem.
4. Nie spamuj powtarzając te same adresy w różnych tematach.
5. Nie pisz tych samych postów w róznych tematach.
6. Nie możesz zakładać tych samych tematów.
7. Oglądaj forum przed założeniem tematu, czy aby na pewno nie ma takiego, i czy nie ma odpowiedzi na twoje pytanie.
8. Zakaz pisania jednozdaniowych postów.
9. Podobnie jak w punkcie 8. nie pisz postów z samymi emotami.
10. Nie zamieszczaj materiałów niezgodnych z polskim prawem, czyli warezy, pornografia, nazizm itp.
11. Nie zakładaj tematów o nazwie "Pomocy", "Help", "Problem". Administrator lub Moderator powinien zmienić nazwę tematu. Ale gdy jakiś użytkownik będzie stale zakładał takie tematy to mogą one zostać zamknięte i wyrzucone do kosza bez powiadomienia o tym użytkownika.
12. Uważaj, w jakim dziale zakładasz tematy, nie po to były robione te wszystkie działy żeby to ładnie wyglądało, ale po to by był porządek na forum.
13. Jeżeli użytkownik nie logował się na koncie przez dłużej niż 2 miesiące, a nie zgłaszał administratorowi, iż nie będzie go przez pewien okres czasu, to takie konto zostanie skasowane.
Kary za złamanie regulaminu
1. Degradacja o niższą range.
2. Ostrzeżenie.
3. Obniżenie lub wyzerowanie licznika postów.
4. Ban tymczasowy.
5. Ban - zdjęty tylko w przypadkach pomyłki, oraz innych dobrych uzasadnień.
Wysokość oraz rodzaj kary zależy od Administratorów i Moderatorów, po ich konsultacji z Administratorem.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmieniania regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|